کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه گلکسی نوت 8 با مدل ساختگی آیفون 8

گلکسی نوت ۸ چند روز پیش معرفی شد؛ اما آیفون ۸ هنوز رونمایی نشده است؛ با این حال در این مقاله به مقایسه‌ی این دو گوشی پرچم‌دار می‌پردازیم.

مقایسه گلکسی نوت 8 با مدل ساختگی آیفون 8

سامسونگ هفته گذشته در شهر نیویورک و در جریان برگزاری رویداد آنپکد، از جدیدترین نسل فبلت پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۸ رونمایی کرد. این محصول به یک نمایشگر سوپر امولد اینفینیتی به ابعاد ۶.۳ اینچ مجهز شده است و در بخش پشتی آن شاهد یک دوربین دوگانه‌ با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. از دیگر ویژگی‌های این فبلت می‌توان به مدل جدید قلم استایلوس اس-پن، پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و گواهی آی‌پی ۶۸ (مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار) اشاره کرد. این فبلت همچنین تعدادی ویژگی نرم‌افزاری جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله می‌توان به حالت فوکوس زنده در دوربین اشاره کرد که با بهره گرفتن از آن می‌توان عمق تصویر را تنظیم کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نوت ۸، قطعا دوربین دوگانه‌‌ی این محصول است که یک لنز آن از نوع عریض و لنز دیگر از نوع تله‌فوتو است. 

مت گنزالس از وب‌سایت مک‌رومرز، در رویداد معرفی نوت ۸ حضور داشته و به همین دلیل برای مدتی از نزدیک با این محصول جدید کار کرده است. از آنجا که سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۸ قصد دارد به‌طور مستقیم با گوشی هوشمند مورد انتظار آیفون ۸ اپل به رقابت بپردازید، در این مطلب تصمیم داریم تا نگاهی دقیق‌تر به این فبلت و مدل ساختگی آيفون ۸ داشته باشیم و این دو محصول را از نظر المان‌های طراحی با هم مقایسه کنیم. از نظر ابعاد، گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ از آیفون ۸ بزرگ‌تر است. این محصول به یک نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی مجهز شده که نسبت تصویر آن ۱۸:۵ به ۹ است. این در حالی است که انتظار می‌رود آیفون ۸ به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد مجهز شود. صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ از نوع اینفینیتی دیسپلی است و از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد؛ به‌طوری‌که حاشیه‌ی چپ و راست آن تقریبا به‌طور کامل حذف شده است، ولی در لبه‌ی بالا و پایین پنل جلویی این گوشی، همچنان شاهد حاشیه‌ی باریکی هستیم.

گلکسی نوت 8
انتظار می‌رود نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آیفون ۸ از نوت ۸ بیشتر باشد. بر اساس تصاویر و مدل‌های نمونه‌ی تولیدشده از آيفون ۸، پنل جلویی این محصول به‌طور کامل توسط نمایشگر اولد پوشانده خواهد شد و هیچ حاشیه‌ای در اطراف این صفحه‌نمایش دیده نمی‌شود. البته فقط در بخش بالایی نمایشگر یک برش مخصوص در نظر گرفته شده است تا این قسمت میزبان دوربین جلویی و سنسورهای مورد نیاز برای سیستم تشخیص چهره‌ی آیفون ۸ باشد.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ در رنگ‌های مشکی، خاکستری،‌ آبی تیره و طلایی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. با توجه به شایعات انتظار می‌رود شرکت اپل آیفون‌های ۲۰۱۷ خود را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و یک رنگ طلایی جدید که به رنگ مسی شباهت دارد، به بازار عرضه کند.

پنل جلویی و پشتی گلکسی نوت ۸ همانند آیفون ۸ از جنس شیشه است و لبه‌های دستگاه به فریمی فلزی مجهز شده است. استفاده از شیشه در تولید این محصول باعث شده سامسونگ بتواند از قابلیت شارژ بی‌سیم القایی در این فبلت بهره ببرد. شارژ بی‌سیم القایی از مدت‌ها قبل در دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده؛ ولی این اولین باری است که انتظار می‌رود یکی از مدل‌های آیفون‌های اپل نیز به این ویژگی مجهز شود.

گلکسی نوت ۸ و آیفون ۸ هر دو از دکمه‌ی فیزیکی هوم بی‌بهره‌اند. البته سامسونگ جدیدترین فبلت پرچم‌دار خود را به یک دکمه‌ی دیجیتال حساس به فشار لمس مجهز کرده است. سامسونگ برای شبیه‌سازی حس فشردن یک دکمه‌ی فیزیکی، دکمه‌ی نرم‌افزار نوت ۸ را به نحوی طراحی کرده است که بازخورد لمسی به کاربر ارائه می‌دهد. انتظار داریم اپل نیز از دکمه‌ای مشابه دکمه‌ی هوم نوت ۸ در آیفون ۸ بهره ببرد.

آیفون ۸ در برابر نوت ۸
سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۸ در بخش پشتی آن تعبیه شده و این در حالی است که شاید آیفون ۸ از این سنسور بی‌بهره باشد. سامسونگ علاوه بر سنسور اثر انگشت، از روش‌های دیگری مثل تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه‌ نیز در تولید گوشی نوت ۸ بهره گرفته است. البته با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود که اپل در آيفون ۸ از روش‌های تأیید هویت بهتر و امن‌تری استفاده کند.

دوربین دوگانه آیفون 8
گلکسی نوت ۸ به یک پردازنده‌ی رده‌بالای ۱۰ نانومتری و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده و این در حالی است که انتظار داریم اپل از چیپ‌ اختصاصی جدید خود موسوم به A11 در آيفون ۸ بهره ببرد که این تراشه نیز با فرآیند ۱۰ نانومتری تولید شود. همچنین گفته ‌می‌شود که آیفون جدید اپل به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. روی کاغذ مسلما مشخصات فنی گلکسی نوت ۸، بسیار قدرتمندتر از مشخصات فنی گوشی آیفون ۸ است؛ اما یکپارچه بودن عمیق بین نرم‌افزار و سخت‌افزار اپل، همیشه باعث شده عملکرد گوشی‌های هوشمند این کمپانی در استفاده‌های واقعی، حتی بهتر از پرچم‌داران سامسونگ گلکسی باشد؛ بدین ترتیب انتظار داریم همین روند در مورد آیفون ۸ نیز تکرار شود.

امکان پیش‌خرید گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ از چند روز قبل فراهم شد و عرضه‌ی این محصول از تاریخ ۱۵ سپتامبر آغاز خواهد شد. اپل نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر رسما معرفی خواهد کرد. بسته به اینکه گلکسی نوت را از چه اپراتوری خریداری کنید، باید مبلغی بین ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار در ازای این محصول بپردازید. با توجه به آنچه در شایعات مختلف اعلام شده، انتظار می‌رود آیفون رده‌بالای اولد اپل نیز با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه شود و بدین ترتیب قیمت هر دو گوشی تقریبا در یک سطح در نظر گرفته شده است. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38471 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/06 تعداد مشاهده: 1399
سافت گذر